bakning på g

Idag har jag inte gjort någonting och skulle behvt pluggat historia. Dock lockade det mer med att bara mysa runder i älsklingens tjocktröja och bara slappa. Men imorgon blir det skärpning.

Tänkte gå och diska undan, mycket disk sen middagen och vår diskmaskin är sönder.. suck! Sen tänkte jag stöka till lite igen, tänkte baka något smaskigt. Men vet inte riktigt vad än, kanske typ frukostbullar eller något annat gott? Hoppas vi har allt hemma bara, har ingen lust att bege mig ut i detta vädret.

Kommentarer
Skrivit av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-18 @ 19:13:06
URL: http://ccristin.blogg.se/
Skrivit av: Bea

Hej hej, allt bra med dig? :)

2009-02-18 @ 23:25:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0