Efterlängtade fredag!

Har sovit till ett pip:ande, det var så att min och syrrans hemtelefonen låg på mitt bord i mitt sovbord och tydligen ville den laddas... men har lyckats somna om flera gånger och tur är väl det! Dock sover jag inte länge, halv nio är max. Lite små tråkigt, då har man hela dagen framför sig och jag ska inte göra något speciellt idag heller faktiskt. Segt...

Fredag idag som sagt, vem kan ha missat det? Ikväll när mamma kommer hem ska vi ha mys och äta tacos. Är så trött på det, kanske tar mig ett skal eller något. Annars är jag en bröd-människa. Variation är bra. Ska även börja plugga till historian, vill inte vill inte! Måste köpa nya block också. Tråkigt att lägga pengar på sånt faktiskt.

Kommentarer
Skrivit av: S

Svar: Åh visst är den boken helt underbar! Vill bara fortsätta läsa om hennes historia fast då vill jag ju helst att Aidan ska leva =P



Ett tips ang. tacos. Prova med nachos istället, gör en nachostallrik! Det är riktigt gott att göra det hemma =) Och speciellt om man har tröttnat på tortillas. Ha en mysig fredag!

2009-02-20 @ 13:40:24
URL: http://pearlwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0