fredag innebär mys

Jag gillar fredagar bäst, då har jag inte träffat Anton sen i tisdags i skolan och får äntligen ligga i hans famn. det finns inget bättre och jag får ett stort leende på läpparna när jag tänker på det, som jag tycker om den människan - ni skulle bara ha en aning. 

Jag har tryckt i mig mycket godis under hela veckan, skolan tar död på mig och min räddning blir då en massa socker, i stora lass. Känner mig inte allt för pigg på det ikväll, kanske blir något annat gott jag fixar? Tacochips med köttfärs och ost på? Mummma! Undrar vad det blir till middag föresten, mamma stänger ju idag = sen mat.

Tänkte fixa lite med bloggen medans jag väntar på anton, så ska bege mig in i kodvärlden och försvinna ett litet tag. :)

Kommentarer
Skrivit av: AMANDA

sitter och vräcker i mig godis nu jag också :p

2009-01-23 @ 17:04:35
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0