helt off.

Datan är inte den största prioriteringen ( stavning? haha ?  just nu vilket känns helt ok. För några årsen var jag helt besatt och blev sur när jag inte fick sitta. Det känns skönt att man vuxit ifrån det och att man sitter en liten stund varje dag istället för flera timmar i sträck.

Imorgon har vi prov, eller något liknande, och jag har knappt pluggat. Tummen upp Emelie! Knner inte för någonting och jag har sovit ett antal timmar idag, somnade av ren utmattning och det behövdes, blev inte många timmars sömn natten till idag. Ikväll blir det dusch och sen telen med Anton - min tur att ha den ikväll har jag bestämt. Syster hade den igår så idag får det bli min tur, att ringa från mobilen är inte lockande direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0