jag ser det snöar, jag ser det snöar.

Yes! Det snöar för fulla muggar, i love it! Mys framför vår braskamin ikväll, äta god med ( med eller utan Anton, med hoppas vi förstås. ), lite godis och en massa varm oboy. Min kväll är räddad.

2009 har redan börjat och jag älskar det redan! Kommer hända en massa roliga saker och gud, vart ska jag börja?

♦ måste börja spara pengar, jag har redan börjat så det är ett stort plus i kanten.
♦ familjen åker till thailand och jag kommer vara ensam i två veckor i höst. längtar man?
♦ KÖRTKORT KÖRTKORT KÖRKORT KÖRKORT
♦ Jag fyller 18 ( 18 18 18 18 18 18 AAAH! ), den 25 juni.
♦ börja jobba i sommar, även leta helgjobb, sätta upp mig som timmis.
♦ går ut tvåan i juni och i augusti påbörjar jag mitt sista år på gymnasiet. det ska bli riktigt roligt!
♦ jag ska göra högskoleprovet, som ett test för mig själv.
♦ anton åker in i lumpen i augusti, både roligt och tråkigt. mest tråkigt.
♦ just nu kom jag på att alla mina pengar jag tjänar ihop själv kommer gå till körkortet.
♦ jag ska ta mig i kragen och åka upp till Stockholm. hur jag ska ha råd har jag inte löst än. jag har mina funderingar om detta...

självklart kommer listan  fyllas på efterhand. men jag ser framimot 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0