kyla

Det enda jag har i huvudet just nu är 1700- talet och Katarina den II. Hur roligt låter det på en skala från ett till tio? Nå, kunde tro det också. ;) Även om jag älskar historia och allt som har med det gamla att göra så blir det för mycket, till och med min dataskärm är täckt av gula lappar med text på, som jag nämnde igår?! .. I alla fall är det skönt att denna pesten snart är över, dock kommer en ny annan sak ersätta det vi nyss avslutat. Så är det ju alltid, man hinner knappt avsluta något förens man står med en ny uppgift i händerna. Bara tacka och se glad ut. WIHIO!

Funderar på om jag skulle ta mina saker och åka till A lite senare, om en timme eller två. Dock måste jag ge mig ut i kylan, cykla närmare bestämt. Mamma kör ju inte mig längre, lika bra är väl det, så jag får röra på dököttet och få lite  frisk luft. Halt är det med ute, så får starta mycket tidigare än vad jag brukar, växlarna har frösit fast så man cyklar i ettan, trampa trampa - som en idiot. Annars gillar jag att cykla snabbt och i hög växel, trögt ska det vara. Det ska kännas i benen och helst ska jag bli anfådd. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0