melissa horn.

jag har blivit kär på nytt och denna gången är det i Melissa Horn och Lars winnerbäck. Melissa Horn's röst är underbar och texterna är så fina, riktigt riktigt fina. Lagt in en del på mobilen så nu ska jag njuta hela dagen!

Vad händer idag då? Jo, jag ska först till skolan och sen ta tåget in till Helsingborg och träffa Johanna. Vi ska leta kläder i sista minuten till imorgon - paaartyyy! Det är roligt att träffa nytt folk, innan hatade jag det ( blyg och rädd att inte rädda till var jag, rädd för att bli lämnad och ensam ),  men det är riktigt roligt. Johanna är så otroligt söt och snäll också, detta kommer bli toppen.

Visst ja, solade igår - vaknade idag som en kräfta, tummen upp för det! Ont gör det när man rör huden. Glömde även att ta bort halsbandet så nu har jag ett fint vitt märkte från det, snyggt? Nje, jag är så klantig ibland.

Nu blir det frukost och packa gympa väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0