Onsdag

Haft ett hel mysigt lov tillsammans med Anton och gjort lite saker tillsammans med Emma. Det har varit precis så som jag vill, riktiga slappe dagar och en massa mys.

Imorgon återgår allt till det normala igen, men jag älskar rutiner vilket man inte har på lov, det ska bli skönt. Stiga upp tidigt på morgonen och lägga sig i tid. Dock kan man slippa läxor och liknande saker, har en massa saker som ska vara klart nu i januari, bland annat avslutar vi en kurs, men fått reda på vilket betyg jag får där och det skulle varit konstigt om hon sänkte mig!? Måste lära mig att hantera stress, vilket jag inte gjorde i höstas. Jag la av, slutade känna och tycka. Visst tyckte jag till men inte alls på det sättet jag brukade göra, jag stängde av allt helt enkelt.

Nu ska jag ägna mig åt Katarina den stora i någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0