ständigt förkyld

Jag har kommit på att jag har mycket mer tid åt att fixa mig på morgonen om jag duschar precis innan jag går och lägger mig, tycker om att krypa ner under täcket nyduschad också, bäst är det om det är nybäddat. Tyvärr kan man inte bädda rent varje dag, även om jag skulle vilja. Min hy blir bättre att sminka på om jag inte duschat precis innan också, love love love. Den känns bättre sen ansiktsbehandlingen igår, len och fin på de ställena där mina finnar inte har slagit läger - och även där är det en stor förbättring! med lite skötsel så ska det bli bra. Ska in i salongen (?) imorgon och köpa prova på produkter, samma produkter som hon erbjöd och använde ( tror jag hon sa), ska bli spännande och kostar endast 170/180 kr för tre veckor. Därefter ska jag utvärdera och fundera på om det är värt att köpa stora flaskor. 

Nu skaj ag duscha, ringa Anton och sen försöka sova. Jag är helt utmattad och känner mig inte riktigt kry heller. Det var längesen jag mådde riktigt bra, jag är alltid förkyld. Och jag undrar ständigt varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0