Torsdag

Jag är totalt död, hela kroppen värker och ja, jag har sprungit julrundan. ni som vet vad jag pratar om ni fattar. sjukt jobbigt. och senare ska jag ut med Ronja och gå en runda, jag hoppas inte på allt för stor, träningsvärk kommer jag redan ha mycket. Tänkte göra det varje dag och sen tänkte jag öka så jag springer några gånger i veckan, senare ska jag köpa mig ett gymkort. Jag vill ha min "perfekta" kropp till sommaren, perfekt är ju något som är individuellt, för mig är inte det att vara jätte smal utan vältränad och att jag ska må bra.

Annars har dagen varit bra, gick inom och köpte prova på kit, ansiktsrengöring och cremer, nu ska jag bli riktigt fin. :) Skriver en utvärdering om 3 veckor.


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

ha en bra dag

2009-01-15 @ 17:05:19
URL: http://mayraochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0