Vilken dag är det?

Några hekitiska dagar har det varit den senaste tiden och innan idag undrade jag vilken dag det var. Det är sjukt hur mycket vi har att göra i skolan, låt oss andas tack! Historian är klar, lite halvt - bara oponeringen kvar. Men sen är det allt annat, wihoo!

Var på ansiktsbehandling idag, som jag fick av min fina pojkvän i juljklapp. Djuprengöring. Riktigt lyxigt men ack så ont det gjorde när hon klämde porerna. Som vi sa mellan skratten; ska man vara fin får man lida pin. " och det stämmer ju, helt klart värt pengarna. Detta gick på 490:- och en del saker ingick. Hinner inte skriva det nu och imorgon kommer även dagens outfit - hittar inte sladden till kameran, så får bli två imorgon. Hade nämligen tänkt börja med det, har ju sagt detta innan så får se vad det hela slutar. :)

Nu ska jag ta mig en dusch, så jag slipper stressa imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0