let go

På torsdag har jag min allra sista idrottslektion någonsin, 12 år med idrott och snart är det bara en enda lektion kvar. Dock har jag nog missat närmare 10 lektion på grund av min körtelfeber men det får gå, kan ju inte hjälpa det. Men känslan är så underbar. Dock kommer jag börja träna lite på egen hand, ut och gå osv.. Borde gör det redan nu men känner inte för det, motivationen är lika med noll. Kanske ska ta på mig gympadojorna och gå en liten runda med bra musik i örat redan nu? Känslan efter åt är ju så härlig, helt sjukt  bra. Eller så kryper jag ner i sängen med sis som är sjuk, och ägnar henne lite tid? Snacka lite och så, tror jag gör det sist nämnda och tar rundan imorgon.

Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Ja, det måste kännas lite konstigt med sista lektionen!

Men vad skönt med sommarlov!!

Eller ska du jobba??

Kramar

2009-06-03 @ 12:12:34
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0