Vilken underbar dag...

Jag känner på mig att detta kommer bli en underbar dag och jag känner mig som en ny människa, all skit måste jag lägga bakom mig och sluta älta det som hänt. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort. Så är det bara och det är ganska sjävklart. Jag har mått dåligt till och från, mest till, hela tvåan och nu är det två veckor kvar, tänker minsann ta igen all denna tid och bara leva. Måste säga att dessa två sista helgerna har varit toppen, tihi. I lööööve my life!

Idag är det måndag och jag kommer nog få många skratt idag. Linda linda linda, var är du? jag ser inte dig!!! haha, bara vi som var på denises fest i fredags som fattar, jisus. Vi var som galna, me like. Veckan bjuder på en del festligheter och det gillar vi, jag är gjord för att få vara igång och helst ska det vara mycket att göra och stressigt, det är då jag på något sätt mår som bäst. Någon som känner likadant?

Veckans planer:

- Idag ska jag bara njuta av livet.
-  Gå på min kusins student på fredag,
- T3, utsparken, efter studenten
- Hitta nya ballerina skor
- Och även en ny party klänning
- Umgås med min   fin fina pojkvän och med mina härliga vänner
- Träffa pappa

Nu måste jag gå, annars hinner jag aldrig och måste få upp A ur sängen - det är ju han som kör!


Kommentarer
Skrivit av: Nina

tack raring!! :)



kram

2009-06-01 @ 21:21:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0