blir galen.

jag är så arg, så himla arg. ingenting går som det vill, allt bara skiter sig och en liten skit sak kan utlösa allt. precis var det mitt hopplösa hår som är aaaah. det tråkiga med kort är man måste platta det hela tiden, oc just nu har jag inte tillgång till en plattis. JAG BLIR GALEN. och jag är absolut inte ytlig, men hade planerat att vara lite fin inför min man ikväll. men någon ville att jag inte skulle vara det, sug.

nu ska jag fixa mig så gott det går och sen åka hem till mannen min, blir hämtad på stationen. så otroligt skönt att han har körkort.. tihi. ha en bra kväll. puss!

Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Hej hej!! :)

Haft en bra helg??

Kramar

2009-03-09 @ 09:17:44
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0