efterlängtade fredag!

Idag begravdes min väns mormor. Sitter och lyssnar på låten som de spelade på begravningen och kan inte hjälpa att det rinner en liten tår längs kinden. Jag vet inte hur det känns att mista någon som man älskar så mycket. Jag antar att det är hemskt, mer än det. Jag tänker och finns här för dig Ronja.

Annars har det varit en små seg dag, men den har endå rustat iväg, precis som hela veckan har gjort. Går tiden snabbare? Det känns så. Och jag är glad, äntligen har det börjat släppa på matten och jag fattar faktiskt, nu återstår bara engelskan. Och måste skärpa mig i privatekonomi, ett g nöjer jag mig inte med. Jag kan bättre än så!

Ikväll ska jag hem till min man skulle jag tro, mysa och titta på tv. Let's dance brukar jag se med hans mamma och Tomas, medans Anton protesterar vid datan. Annars bjuder helgen på arbete i svenska. Mindre roligt men måste göras, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0