fredag och jag är ledig.

Vaknade imorse vid åtta tiden, skönt att inte sova bor hela dagen. Har nämligen börjat bli en morgon människa och det är så himla skönt, hatar att sova länge eller att ligga och dra mig halva dagen. Jag har hunnit med en massa saker idag, strökigt all tvätt, gjort fint i kylen - dragit ut alla hyllor och rengjort och så, städat upp på mitt rum och rensat hos Wilma. :)
Ska snart börja skriva på historia arbetet och sen efter två ska jag ringa upp till vårdcentralen och höra om det är halsfluss jag har, hoppas inte! 

Imorgon kanske jag och Anton får två barn, åka till busfabriken - om jag nu inte är sjuk, vill ju inte smitta småttingarna. Annars blir det att jag följer med mamma ochh handlar lite inför festerna nästa helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0