somnproblem.

precis kommit ur duschen, hunnit föna till håret lite grann också. men är endå jätte trött. har haft sömnproblem ett tag nu, somnar i hyffsad til men sen vaknar jag flera gånger på nätterna, är rädd och har svårt för att somna om. börjat sova med en lampa tänd, av den får jag huvudvärk, så har börjat sova med en sån för ögonen. kommer inte på vad det heter men den är super bra, jag ser ingenting och kan inte öppna ögonen om jag inte drar upp den.

Jag har sovmorgon idag, börjar halv elva. ska ta tåget in till skolan vid 20 i tio ungefär, skönt att få ha en kort dag, vilket vi alltid har nu förtiden känns det som. Så har tre lektioner idag, engelska, idrott och sam. ingen av dom är mina favorit lektioner, sam är helt okej faktiskt. 

ska även klippa mig idag, är sugen på en kort frisyr, precis som lauren i the hills har haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0