spex apa är vad jag är

Inatt kom Anton hem igen, jag hade givetvis somnat och blir jag väckt nu när jag mår såhär är jag inte att leka med. Somnade om igen med han brevid mig och jag älskar det. Imorse skulle han ju till skolan och jag försökte få han att ta med mig, men icke. Det gick inte. Jag gjorde konster för han, så han skulle förstå att jag är frisk ( haha, dröm vidare Emelie!), men är sjukt trött på att vara hemma.. När han åkt så blev det sängen och jag somnade direkt, tröttis. Och nu har jag lite ont i halsen, inte alls bra att jag visade mina "konster" för honom, eller att jag gick upp i varv på det sättet. Och nu inser jag att skolan skulle jag inte klara av, finns ingenstans jag kan gå och lägga mig när jag blir trött. 

Idag ska jag ner till bibblan, låna en bok om vinterkriget i Finland under andra världskriget, måste ju börja på historia arbetet någon gång då det ska vara inlämnat efter påsklovet. Bara jag orkar, för jag har börjat bli tröttare och tröttare - får ta det lugnt nu framöver, riktigt lugnt.

Tänkte att jag skulle börjat dagens outfit men då jag springer runder i slappe tröja och trosor är det ingen vidare bra ide, så väntar till jag är frisk. Så länge kan nu få en bild från i lördags när vi hade fest här hemma, tagen med mobilen.



Klänningen är från Gina Tricot och armbandet har jag fått av någon, sötvattenpärlor.

Kommentarer
Skrivit av: Sofia

Snygg klänning! :D

2009-03-31 @ 17:56:53
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0