våren är på g.

jaha, fick just ett behov av att skriva av mig, har varit dålig på det den senaste tiden faktiskt, inte haft lust helt enkelt. Så är det ibland och det är sånt man får ta när man har en blogg, man kan inte vara på topp hela tiden.  

Nå, vad har då hänt den senaste tiden? Jag har åkt på en halsfluss ( tror jag iaf att det är, får veta imorgon) ont gör det och jag står knappt ut. Har även målat om mitt rum och fixat till det lite, jag är super nöjd, nu är det behagligt att vara där inne, lugnt och lite fridfullt. Gillar det skarp!

Det är även studiedag imorgon och det hurrar vi förr, själv fick jag en extra dag ledig, jag var ju hemma idag också. Kan Behövas faktiskt. Helgen bjuder på en del festligheter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0