10 saker

10 saker ni inte visste om mig:

1. Jag är laktos intolerant och hatar det. glass är ju så gott! ( och laktos fri är inte god! )
2. Min pappa bor i Stockholm men träffar honom sällan.
3. Mina krav på mig själv är skyhöga och jag får ofta ångest för det.
4. Jag kan välja att sitta hemma och läsa en bra bok framför att festa.
5. Jag har en vän jag saknar, hon var min andra halva.
6. Jag vill ta studenten och börja plugga till sjuksköterska.
7. Ibland kan jag vara för snäll och hjälpa för mycket.
8. Jag bryr mig egentligen inte om hur jag ser ut i skolan osv.
9. Att vara blyg är min grej och jag jobbar bort det just nu...
10. Jag kan vara väldigt öppen, ibland för öppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0