Äntligen fredag

Försökte blogga imorse, men det gick inte. Blogg.se har strulat nu i några dagar. Likadant för någon annan? Hade prov i sam idag, gick inte sådär bra. Skrev fel svar på fel fråga, haha. sjukt irriterande. för jag kunde svaret egentligen, hmrp. Han lär ju sig få ett gott skratt, det gör någon min engelska lärare när hon läser mitt nationella, haha. :) skrev fel där också, var sjukt stressad igår och läste inte alla orden i en mening.

Idag ska jag bara vara hemma, nyss varit hos tandis. Sjukt otrevligt tandläkare, nej blir bara arg när jag tänker på det. Anton ska titta på fotboll med sina killkompisar och ville att jag skulle med, nej han får vara själv med dom ikväll.. Jag är inte ett stort fan av fotboll och speciellt inte när det bara är killar där, istället ska jag unna mig en skön tjejkväll med lite ansiktsmask och fixa naglarna.

Kommentarer
Skrivit av: klara

vad fin header du har ! :)

2009-05-08 @ 20:02:38
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0