en perfekt helg med perfekta vänner

Jag vet att ingen är perfekt, men just i helgen har nästan allt varit bra. Jag har ägnat tid åt vänner och haft otroligt roligt hela tiden.

Ifredags åkte jag till Denise för att fira hennes 19 års dag.Jätte roligt och mysigt, blev lite för mycket vin för mig, Emma och My, och vi var lite råa mot en lärare. Kommer ha svårt att titta han i ögonen imorgon. Kvällen bjöd på god mat, tårta, sing star och en massa skratt.

Igår, vaknade jag upp brevid A, bakfull om man var bestämdes det att vi skulle till Väla ( shoppingcenter typ ) och så blev det. Väl där var min kära vän Jass, hon skulle fotograferas, modell för en dag. Roligt! Fick en gratis väska, valde självklart den största, perfekt nu i sommar när man ska åka bort osv. En armani dessutom, tror inte den är äkta men endå, jag har en. Åkte sedan hem, eller han på match och jag till stationen. Gjorde ingening vettigt och på kvällen stack jag hem till Jass. paaarty, eller det blev inte så värst mycket party. Åkte till Perstorp igen, Tack Edon för skjutsen! Träffade lite folk osv, det är ju perstorps festivalen denna helgen, eller det var i fredags och i lördags.

Idag ska jag bara ligga och steka i solen, kanske inte så smart när man är bakis men har ingen lust att ligga inomhus och glo när det är så fint väder som det är idag. Jtte varmt redan!

Bilder från i fredags lägger jag in senare idag. PUSS!


Kommentarer
Skrivit av: Emelie

SV: Tack Tack. :)

2009-05-31 @ 14:35:51
URL: http://mccartney.blogg.se/
Skrivit av: Nakenhunden

Hejsan!!

Jag tyckte hårinpackningen var bra!

Vad tyckte du??



Kul med vårfest!!

Kom det dit några artister??

Kramar

2009-06-01 @ 13:28:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0