jobb hela sommaren

Idag hade vi en tant som kom till oss och pratade om sår, omläggning osv. Faktiskt intressant men det var ett riktigt sömnmedel... Efter det slutade jag typ, så tog tåget hem vid tolv. Stack inom jobbet och hämtade mitt schema, äntligen säger jag bara! Det blir en massa jobb hela sommaren, dock är det ganska mycket kvällar men vad gör det, ob ob ob! Jag är i alla fall glad att jag fick jobbet, trivs som fisken i vattnet på den avdelningen. Handlade lite efter det, mjölk och så och sen hämtade  jag min lillebror lite efter ett, kom hem och gjorde mat, och nu har jag mutat dom med godis för att vara tysta. Hehe, ibland bli det så. Jag är sjukt trött och sjukt seg i kroppen, har ingen ork och det var riktigt längesen jag kände såhär. Nu minns man varför man inte saknar det. Ska ställa mig och stryka lite nu, tvätthögen blir bara större och större...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0