Onsdag

God Förmiddag!

Idag 'r det en skit dag rent ut  sagt, irriterad, ledsen och framför allt sårad. Finns inte ord, det gör ont och jag är nära att mista min absolut bästa vän här på jorden. Det är inte rättvisst, inte för fem öre.. Min lärare sa nyss att jag inte är tacksam heller, skit gubbe. Tycker inte om honom, jag är visst tacksam och han vet inte vad han snackar om.... gubb jävel.

Förlåt för ett väldoigt negativt inlägg, men måste få litei lska ur min kropp, blir förmodligen bättre med tiden. Hoppas jag 'r glad snart igen, hehe. Har ett prov och en inlämning senare idag, i privat ekonomi. Jag kan inte provet och arbetet är lite sådär halvskrivet... men det får gå, kan inte ge mer.

Kommentarer
Skrivit av: Nakenhunden

Bloggen är till för att utrycka sina känslor! :)



Skönt att du har sommar jobb iallafall, då får du ju lite inkomst! :)



Lycka till på provet och hoppas du blir på bättre humör snart! :)

Kramar

2009-05-27 @ 11:24:02
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Skrivit av: Andréa

Sv: Naaw, tack :)

Vad gör du idag då? :)

2009-05-27 @ 13:22:55
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0