Tisdag

Vaknade upp hos A imorse, gjorde vid oss och sen stack vi till skolan. Sitter och har op just nu, håller fortfarande på med arbetet. Jag har väl kommit halvvägs medans de flesta börjar bli klara, jag kan inte koncentrera mig alls i skolan. Jobbigt... Idag ska jag hem, inte sovit hemma nu på några dagar, ska bli skönt att få sova i en stor säng där man kan bre sig hur mycket man vill. Ikväll ska jag på något möte med jobbet, för de som aldrig jobbat där innan. Iofs har jag varit praktikant där i ca 8 månader men iaf, ska dit och ser inte framimot det. Är trött och vill bara sova. Nu ska jag fortsätta med mitt arbete, senare kommer dagens outfit in och lite sånt. Puss!

Kommentarer
Skrivit av: nathalie

ÄLSKAR DIN HEADER!

Sv : Haha, aa jag älskar bridget jones =) PUSS

2009-05-12 @ 16:20:40
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Skrivit av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:08:00
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0